יום ב’ 14.02.22:
ארצות הברית
החוזים בארה”ב נסחרים כרגע בעליות קלות לאחר שנתון אינפלציה גבוה וחששות מפלישה רוסית לאוקראינה מכבידים על הסנטימנט בימים האחרונים, החוזה על ה- S&P 500 עולה 0.12%, החוזה על הנאסד”ק עולה 0.02% והחוזה על הדאו ג’ונס עולה 0.12%, החוזים באירופה מעידים על צפי לפתיחה שלילית לאחר העליה במתיחות הגאופוליטית. המתיחות לגבי המצב בין רוסיה לאוקראינה עלתה שלב ביום שישי לאחר שהבית הלבן הזהיר כי פלישה רוסית יכולה להתרחש בימים הקרובים, המדדים הגיבו לחדשות בירידות חדות ביום שישי שצפויות להימשך השבוע ככל שהצדדים לא יצליחו להגיע לפיתרון דיפלומטי. כוחות גדולים ניצפו נעים לעבר הגבול מהצד הרוסי אך בקרמלין מכחישים כל אפשרות לפלישה ומודיעים כי לא יתבצעו שינויים מהותיים בכוחות המוצבים בגבול. השבוע יתפרסם נתון המכירות הקמעונאיות לחודש ינואר והמשקיעים יוכלו לאמוד את השפעת וריאנט האומיקרון והבידודים הנלווים על הכלכלה והצריכה. עונת הדוחות תמשיך השבוע עם צפי להמשך צמיחה ברווחיות החברות שתוכל לשפר את הסנטימנט ככל שהשבוע יתקדם ללא התפתחויות שליליות מהצד הגאופוליטי. נבידאה מפרסמת דוחות ביום רביעי ובמוקד יהיו נתוני הצמיחה ממגזר מרכזי המידע ותובנות לגבי הפסקת ניסיון הרכישה של ארם. וולמרט תפרסם דוחות ביום חמישי ויהיה מעניין לראות האם התרומה של עונת חגים חזקה תצליח להעפיל על האינפלציה המורגשת בתחום המזון. החוזים על הנפט ממשיכים לטוס עקב המתיחות ולעלות למחירים שלא נראו ב7 השנים האחרונות, החוזה עולה כרגע עוד 1.2% ועומד על 94.21 דולר לחבית.
אסיה
באסיה הבוקר המסחר מתנהל במגמה שלילית בדומה לשאר העולם. מדד הניקיי היפני יורד 2.23% מדדי סין המובילים התחילו את השבוע במגמה שלילית כאשר מדד שנחאי יורד ב- 1.2% ומדד האנג סנג יורד ב- 1.43%.
ישראל
שבוע המסחר בתל אביב נפתח בירידות חדות לאחר סוף שבוע שלילי מאוד בארה”ב. מדד ת”א 35 ירד ב- 3.03% ו- ת”א 90 ירד ב- 3.43%. מדד ת”א בנקים ירד ב- 2.91%, מדד ת”א נדל”ן ירד ב- 3.73% ומדד ת”א ביומד ירד ב- 3.71%, את העליות בתל אביב אתמול הובילו ראדא, דלק קבוצה, אנרג’יאן וחברה לישראל שהיו החברות היחידות שעלו ביום המסחר וסיימו את היום בעליה של 1.49%, 1.45%, 0.44% ו- 0.31% בהתאמה. את הירידות במדד הובילו קמטק שסיימה את היום בירידה של 7.86%, אלקטריאון שירדה במסחר 6.87% ודמרי שאיבדה מערכה 6.27% ביום המסחר. אתמול דיווח משרד הבריאות על 18,023 מאומתים חדשים, 1,056 חולים במצב קשה כאשר מתוכם כ- 285 מונשמים. בגזרת הקריפטו הביטקוין נסחר ב- 41,928 דולר למטבע ורשם ירידה נוכחית של 0.9% האת’ריום נסחר ב- 2,853 דולר למטבע ורשם ירידה נוכחית של 1.28%.
מאת: רוני מור
*אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל הבטחה להשגת תשואות מהשקעות ואין האמור בו מהווה ייעוץ מקצועי לבצע השקעות בתחום כזה או אחר.
להשוואה, בדיקה וניתוח בין בתי ההשקעות
השאירו פרטים ומומחה מטעמינו יחזור אליכם בהקדם
* אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל הבטחה להשגת תשואות מהשקעות ואין האמור בו מהווה ייעוץ מקצועי לבצע השקעות בתחום כזה או אחר.
- אור שושן
- •
- 6 דק’ קריאה
- •
- לפני 17 שעה
SKN | שווקי אירופה ננעלו בירידות על רקע חששות מהאטה בצמיחה הכלכלית
שווקי המניות באירופה ננעלו בירידות רחבות ב-23 ביוני, כאשר המשקיעים אימצו גישה זהירה יותר לאחר העליות שנרשמו בתקופה האחרונה. החולשה
- לפני 17 שעה
- •
- 6 דק’ קריאה
שווקי המניות באירופה ננעלו בירידות רחבות ב-23 ביוני, כאשר המשקיעים אימצו גישה זהירה יותר לאחר העליות שנרשמו בתקופה האחרונה. החולשה
- אור שושן
- •
- 7 דק’ קריאה
- •
- לפני 19 שעה
SKN | קרן Direxion Daily S&P 500 Bear 1X מתחזקת כאשר המשקיעים מגבירים את החשיפה לאסטרטגיות הגנתיות
Direxion Daily S&P 500 Bear 1X Shares ETF (NYSE Arca: SPDN) רשמה עלייה ב-23 ביוני, על רקע זהירות גוברת בקרב
- לפני 19 שעה
- •
- 7 דק’ קריאה
Direxion Daily S&P 500 Bear 1X Shares ETF (NYSE Arca: SPDN) רשמה עלייה ב-23 ביוני, על רקע זהירות גוברת בקרב
- אור שושן
- •
- 7 דק’ קריאה
- •
- לפני 19 שעה
SKN | הדולר האמריקאי מתחזק כאשר המשקיעים מחפשים יציבות על רקע אי-ודאות בשווקים הגלובליים
מדד הדולר האמריקאי (DXY) התחזק ב-23 ביוני ועלה לרמה של 101.30 נקודות, כאשר המשקיעים הגדילו את החשיפה למטבע הרזרבה המרכזי
- לפני 19 שעה
- •
- 7 דק’ קריאה
מדד הדולר האמריקאי (DXY) התחזק ב-23 ביוני ועלה לרמה של 101.30 נקודות, כאשר המשקיעים הגדילו את החשיפה למטבע הרזרבה המרכזי
- אור שושן
- •
- 7 דק’ קריאה
- •
- לפני 20 שעה
SKN | וול סטריט נחלשת כאשר התנודתיות מזנקת ומניות הטכנולוגיה מובילות את הירידות
שוקי המניות בארצות הברית נסחרו בירידות ב-23 ביוני, כאשר המשקיעים בחנו מחדש את רמות הסיכון בתיקי ההשקעות על רקע עלייה
- לפני 20 שעה
- •
- 7 דק’ קריאה
שוקי המניות בארצות הברית נסחרו בירידות ב-23 ביוני, כאשר המשקיעים בחנו מחדש את רמות הסיכון בתיקי ההשקעות על רקע עלייה