מניות טכנולוגיה בישראל – לנטוע תפוזים ולקטוף תפוחים באמצע המדבר

 “אם בעבר הישראלים שמרו על גבולות המדינה ועל הבית, היום חברות ומניות הטכנולוגיה הישראליות שומרות על העולם כולו באמצעות חברות סייבר”

במדינת ישראל יש קסם, משהו קטן וטוב. בנופי בראשית בלתי נגמרים אפשר לראות תקווה מגרשת אכזבה, חוצפה עוטפת תמימות. אכזבה וכאב בונים כל יום שכבה חדשה ומלאה בתקווה. במדבר הגדול אורבות סכנות בכל פינה, המדבר לא מרחם על החלש, החזק שורד וכותב את המחר. כדי לשרוד במדבר הגדול צריך לדעת לטפס בשלבי סולם ההישרדות והקיום. לאורך כל הטיפוס צריך להאמין. הקושי במדבר יודע לאחוז את המוותרים ולהכניע אותם בסבלנות רבה. לאורך כל הדרך צריך להמשיך לצעוד גם כשהאדמה מנסה להוריד אותנו על הברכיים, גם כאשר היא פוצעת את כפות רגלינו. למסע ארוך במדבר צריך בעיקר חוצפה טבעית שיודעת למצוא מקורות מים חדשים, חוצפה שיודעת להביא למדבר דרכים וטעמים חדשים, זר לעולם לא יבין זאת. החיבור הישראלי לטבע מופיע בכל כך הרבה תמונות ומקומות בהיסטוריה שלנו.

דור החלוצים חלם לבנות כאן מדינה, הצבר, סלל כבישים ודרכים על אדמת מדינת ישראל. הכבישים חיברו את אזור הצפון עם אזור הדרום, הדרכים סללו את הדרך לדורות הבאים כדי להוביל את מדינת ישראל על הכבישים המהירים של הצלחה בזירה הבינלאומית. דור החלוצים בנה את הארץ, הדור הנוכחי והדורות הבאים בונים את המחר לעולם טוב יותר. ישראל והעולם עוברים לטכנולוגיה. חברות ומניות טכנולוגיה נוגעות בנו בכל מקום וההוכחה לכך הגיעה במשבר הקורונה. חברות ומניות טכנולוגיה רבות בכל העולם הצליחו להמשיך להניע את הכלכלה בזכות העבודה מרחוק ובזכות שירותים נוספים. ההשפעה הטכנולוגית על הכלכלה הישראלית היא עוגן חשוב, ואולי מוקדם לומר אך חברות ומניות הטכנולוגיה עשויות להיות אלה שיצילו את העולם ואת ישראל ממשבר גדול עוד יותר והרבה לפני החברות הפיננסיות. אם לפני עשורים בודדים דור החלוצים סלל כבישים ונתיבים היום waze סוללת כבישים ונתיבים וירטואליים. מיליארדי נהגים נוגעים בכל יום בטכנולוגיה הישראלית. הקסם המיוחד הזה שהופך את החברות ומניות טכנולוגיה למחוזרות בכל העולם. חברות ומניות טכנולוגיה ישראליות זוכות ליחס חם ואוהב מחברות ענק שמגיעות לארץ ומשקיעות כספים רבים בגלל סיבות רבות ונתוני עבר מרשימים.  כספים שמגיעים מחברות זרות זורמות אל הכלכלה הישראלית ומעבירות אותה לעידן של שפע.  קידמה נוגעת בכל אחד והיום הופך להיות מחר חדש. הגלובליזציה ידעה להביא איתה את הטוב, את הרע ואת הלא ידוע יחד באותו סל. הטובים ידעו לקחת את חברות ומניות הטכנולוגיה ולשפר את מערכת הבריאות, לייעל את חברות התעשייה ולהפוך את החינוך לנגיש יותר. אך מנגד ארגוני טרור, ארגוני פשיעה ועוד הפכו את הגלובליזציה למאתגרת יותר. המלחמה נמצאת בכל מקום בדמות האקרים שתוקפים בנקים, ארגוני טרור שתוקפים מוסדות ממשלה על מנת לפגוע באוכלוסייה ולנסות לשתק את הכלכלה.

לחברות ומניות הטכנולוגיה בארץ ובעולם יש תפקיד חשוב. יש להם ערך מוסף אדיר בגלובליזציה וזה לא הולך להשתנות בטווח הנראה לעין. אם בעבר הישראלים שמרו על גבולות המדינה ועל הבית, היום חברות ומניות הטכנולוגיה ישראליות שומרות על העולם כולו באמצעות חברות סייבר. חברות ומניות הטכנולוגיה הישראליות הפכו להיות מובילות ובלתי תלויות במתרחש בסביבה הגיאופוליטית. בזכות חברות ומניות הטכנולוגיה הפכה ישראל למעצמה טכנולוגית, סטארט-אפ ניישן. ישראל היא לא סתם עוד נערה, היא הנערה המחוזרת ביותר בעולם, מה שהופך אותה למעצמה טכנולוגית בזכות חברות פורצות דרך בתחומי הבריאות והרפואה, בזכות תחומי הפיתוח והסייבר, בזכות אפליקציות ועוד. חשוב לומר, תעשיית הטכנולוגיה הישראלית ככל הנראה תמשיך לצמוח בזכות השקעות של חברות זרות. לא חסרות הצלחות ישראליות  כמו  כמו צ’ק פוינט שנסחרת בבורסה האמריקאית, כמו מלאנוקס שנרכשה לאחרונה על ידי אנבידיה בסכום מוערך של כשבעה מיליארד דולר וכמו מובילאיי שנמכרה לאחרונה לחברת אינטל בסכום מוערך של כחמישה עשר מיליארד דולר.

רוני מור מתכננת פיננסים בכירה

טכנולוגיה ומניות טכנולוגיה ב”ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות”

“מניות הטכנולוגיה יכולות להיות הקללה הגדולה ביותר או הברכה הגדולה ביותר של הכלכלה האמריקאית, תלוי מאיזה צד בוחרים להסתכל על זה”

 ההיסטוריה חוזרת – מפורד ועד טסלה הכלכלה ממשיכה לנוע ודור הולך ודור בא ואין כל חדש תחת השמש. הקפיטליזם האמריקאי ידע לכבוש את העולם בכוח צבאי ובכוח כלכלי. הקפיטליזם הפך את ארצות הברית של אמריקה למודל לחיקוי, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. אנשים שהתעוררו בכל בוקר כדי להמציא את המחר ולגלות דרכים נוספות לקדם את האנושות. חברות ומניות טכנולוגיה היו שם משחר האומה מתומאס אדיסון ועד ביל ג’ייטס. בשנים האחרונות, חברות ומניות הטכנולוגיה צמחו בצורה עקבית כחלק משינויים עולמים שהעולם עובר וכחלק מהגלובליזציה. את הצמיחה הובילו מספר מניות הטכנולוגיה האמריקאיות שהפכו להיות שם נרדף לכוח, כסף וקידמה. מספר מצומצם של חברות ומניות טכנולוגיה שהפכו להיות יחד חזקות ממספר מדינות בעולם.

מניות טסלה

חברת הרכב הגדולה בעולם טסלה – טביעת האצבע של הטכנולוגיה ושל מניות הטכנולוגיה בעולם הרכב.

1 – אפל עם שווי שוק 1.88 טריליון דולר נוסדה בשנת 1976
2- מיקרוסופט עם שווי שוק 1.61 טריליון דולר נוסדה בשנת 1975
3- אמזון עם שווי שוק 1.57 טריליון דולר נוסדה בשנת 1994
4 – גוגל עם שווי שוק 1 טריליון דולר נוסדה בשנת 1998
5-  פייסבוק עם שווי שוק 712 מיליארד דולר נוסדה בשנת 2004
6 – טסלה עם שווי שוק 227 מיליארד דולר נוסדה בשנת 2003
7 – נטפליקס עם שווי שוק 225 מיליארד דולר  נוסדה בשנת 1997

חברות ומניות טכנולוגיה אלה מצליחות להחזיר את הניצוץ לאומה האמריקאית. ענקיות הטכנולוגיה מספקות אי של יציבות כלכלית בעיתות משבר ולוקחת את התעשייה שלב אחד קדימה. עבור ארצות הברית. אפשר לראות את חברות ומניות טכנולוגיה כברכה הגדולה ביותר על הכלכלה האמריקאית. ענקיות הטכנולוגיה הפכו להיות הקטר הכלכלי שמייצר מיליוני מקומות עבודה באופן ישיר ובאופן עקיף. ענקיות הטכנולוגיה מצליחות לקדם תעשיות רבות עם השקעות בבריאות, חינוך תעשייה ועוד. מנגד, אפשר  לראות את חברות ומניות הטכנולוגיה כקללה הגדולה ביותר, מונופולים עוצמתיים שפוגעים בתחרות, חברות שמשתמשות בכוח ובכסף כדי לקדם פרויקטים ואינטרסים אישיים וחברות שמחסלות תחרות בכל מחיר.

מניות גוגל

לאחרונה בחר הממשל האמריקאי לצאת למלחמת סחר נגד הסינים ולמלחמה גדולה נוספת בתוך הבית נגד ענקיות הטכנולוגיה: גוגל, אמזון, פייסבוק, מיקרוסופט ואפל. אמנם משבר הקורונה היה הדבר הטוב ביותר שיכל לקרות לחברות ומניות הטכנולוגיה, אנשים רכשו באינטרנט, שיחקו משחקי און ליין, גלשו ברשתות החברתיות ועוד. דבר זה תרם לעלייה משמעותית ברווחי החברות ובשווי השוק שלהם כאחד וההרגשה שהמהפכה הטכנולוגית הושלמה. אך מנגד דבר זה הגביר את הקולות הדורשים רגולציה, הפרדת פעילות וריסון הכוח על החברות, גלי העליות בשנה האחרונה גרמו למספר מצומצם של חברות טכנולוגיה להוות כ-49% ממדד הנאסד”ק. לטענת חברות ומניות הטכנולוגיה האמריקאיות שמתבצרות בקו הגנה שאומר זה אנחנו או חברות ומניות טכנולוגיה סיניות. פגיעה בנו היא פגיעה באזרח האמריקאי, פגיעה בכלכלה האמריקאית וכמובן פגיעה בביטחון האמריקאי היות וחברות ומניות טכנולוגיה זרות משתמשות בנתונים לדוגמא: חברת טיק טוק שעומדת בעין הסערה בזמן האחרון על איסוף מאגר נתונים על תושבי ארצות הברית לטענת הממשל האמריקאי, חברת וואווי טכנולוגיות בשנה שעברה שדווח כי היא מצותת לשיחות של בכירים אמריקאים.

להשקיע בטכנולוגיה, האם זה הזמן להשקיע במזרח?

רוחות של שינוי נושבות ממערב למזרח, חברות ומניות טכנולוגיה סיניות יעמדו  לצד חברות אמריקאיות במרכז מלחמת הסחר בין המדינות. חברות ומניות טכנולוגיה הודיות יעשו כל שביכולתם למקסם את הפוטנציאל הטכנולוגי כדי לקדם את הכלכלה המקומית וכדי להפוך למעצמת העל הבאה.
חברות מענף הטכנולוגיה עמדו בצד והמתינו להזדמנות שלהם למהפכה המושלמת, ההזדמנות הגיעה עם משבר הקורונה אבל היא כאן כדי להישאר, להזדמנות הזאת מחכים במזרח מחכה הרבה שנים, המופע הגדול של המזרח ומערב יציג לראווה את הטכנולוגיה בשיאה.

ארהב וסין

המהפכה הטכנולוגית כאן והיא רק החלה – משלוש תצא אחת ארצות הברית, סין והודו

בשנה האחרונה העולם לקח צעד אחד קדימה וגרם לאנושות לחשב מסלול מחדש. הקורונה החלה כמשבר בריאותי, הפכה תוך כדי למשבר כלכלי וביום שלמחרת העולם יראה אחרת. יהיה סדר עולמי חדש. כבר היום, כאשר ענני ערפל מתפזרים ניתן לראות כי מדינות וכלכלות בעלות פעילות גדולה בתחום הטכנולוגי נפגעו פחות במהלך משבר הקורונה ממדינות מתועשות. מדינות בעלות פיזור השקעות ומניות טכנולוגיה בכל העולם הושפעו פחות מהמשבר.

סין, הכלכלה השנייה בגודלה בעולם מחפשת את ההזדמנות שלה להפוך לגדולה ולחזקה בעולם, ומנגד ארצות הברית תעשה כל שביכולתה למנוע זאת. לסין וארצות הברית קיים מאזן אימה צבאי ומלחמה שכזאת כנראה לא תעלה על דעתו של אף מנהיג בר דעת. האלטרנטיבה האמריקאית היא מלחמת סחר, כך רואים בוושינגטון את הסיכוי לעצור את הכלכלה הסינית הדוהרת. הסינים, מבינים שהם לא יכולים להעתיק את האתמול אלא חייבים להמציא את המחר, רק חברות ומניות טכנולוגיה עתירות ידע יכולות לקדם את כלכלת סין בצורה בלתי רגילה. חברות ומניות טכנולוגיה בתחומים פורצי דרך כמו למשל: רפואה, ביטחון והשכלה יכולות להיות מהלך השחמט שהסינים מחכים לו כל כך הרבה שנים. כמו ענקיות הטכנולוגיה האמריקאיות גם חברות ומניות הטכנולוגיה הסיניות נמצאות בכל מקום וממתינות להזדמנות שלהם כמו למשל: עליבאבא, Baidu, וואווי, צ’יינה מובייל ו- Hisense

שניים רבים השלישי זוכה?

הודו, מסתכלת על המהומה הגדולה וכמובן על ההזדמנות שלה, הממשל ההודי משקיע מאות מיליארדי דולרים בחברות ומניות טכנולוגיה ומעודד משקיעים להגיע להשקיע באחת הכלכלות הצומחות בעולם. להודו יש יתרון גדול על מדינות אחרות במזרח. ראשית, אחוז גבוה מאוכלוסיית הודו דוברים אנגלית ברמת שפת אם. ההודים יכולים לפתוח למערב את השער שהם כל כך רוצים. המערב רואה בהודו את האלטרנטיבה הטובה ביותר לסין. בעקבות משבר הקורונה עולים קולות המאשימים את סין בנזק הבריאותי, בנזק הכלכלי וחוסר שיתוף הפעולה מול ממשלות ותאגידים מערבים. ההודים נמצאים בנקודת התחלה נפלאה עבור המערב ומהווים מוקד משיכה לתאגידים, לחברות ומניות טכנולוגיה המובילות בעולם. לאחרונה יותר ויותר חברות חוצות את הכביש מסין להודו בגלל הפוטנציאל הגדול שטמון בהודו, בגלל חוסר אמון בסיני ובגלל תנאי השוק הנוחים יחסית שמספק הודו למערב. אם הממשל ההודי ידע לצמצם את השחיתות וימשיך בהשקעות מאסיביות,  הודו תנצח בענק את כל השאר, כבר במשבר הנוכחי הוכיח הממשל ההודי שהוא נחוש לקחת צעד אחת קדימה עם השקעות של מאות מיליארדי דולרים בטכנולוגיה ומניות טכנולוגיה כדי למשוך משקיעים וכדי לקדם את הענף.

מניות טכנולוגיה

כדור הארץ ממשיך להסתובב לצלילי הקפיטליזם של כלכלת העולם

אנחנו עוברים שינוי, אנחנו משנים הרגלי צריכה

נכון, בעבר לא הייתה אפשרות בחירה לקדמה ולטכנולוגיה. הסתדרנו בלי חברות ומניות הטכנולוגיה. בכל קצוות תבל נשמעו הקולות שאומרים “העולם החומרי הזה לא בשבילנו” צריך לעצור את החומריות שיוצרת את דור המסכים, בכל מקום נשמעו החסרונות של הטכנולוגיה שטענו שצריך להאט את הקצב. חברות ומניות הטכנולוגיה עמדו בצד והמתינו להזדמנות שלהם למהפכה המושלמת כמו גדולי הציידים בטבע. ואז ברגע של טירוף עולמי הגיע הבמאי הראשי ועשה טוויסט בעלילה עם מגפת הקורונה שנלקחה מסרט אימה שהצליח לסחוף את האנושות למקומות שאנחנו לא מכירים ובטח שלא רגילים. המציאות חייבה את כולנו לקבל את הטכנולוגיה ואת מניות הטכנולוגיה בכבוד הראוי להם. המציאות החדשה חייבה אותנו לעבוד מרחוק, לקנות מרחוק, ללמוד מרחוק, לראות רופא מרחוק ואפילו לשחק עם חברים מרחוק בזמן הסגר. העולם החל לצרוך טכנולוגיה במספרים גדולים יותר. פתאום, לצרוך טכנולוגיה הפך ממוצר מותרות למוצר הכרחי.

חברות גדולות החלו להעביר את הפעילות לענן המוגן כדי לאפשר לעובדים רבים לעבוד מהבית בצורה בטוחה יותר. תחום הסייבר זכה לפריחה נוספת עם מספר עצום של לקוחות שצריך להגן  עליהם מפני תקיפות האקרים וטרור כאשר חברות עברו לעבוד ממקומות לא מוגנים. חברות ומניות הטכנולוגיה זכו להצלחה ענקית באירוע של פעם בחיים כאשר אוניברסיטאות, בתי ספר וחברות החלו לצרוך שיחות וידאו דרך אפליקציות וחברות שונות. ברגע של טירוף עולמי קיבלו החברות מאות מיליוני לקוחות כאשר הציגו את המוצר הנכון בזמן הנכון. חברות ומניות הטכנולוגיה מרכיבות מדדים רבים, יש חברות ומניות טכנולוגיה מעניינות בכל אזור בעולם ולכל אחת יש את היתרון היחסי שלה.

שלוש מדינות עם שלוש דעות – קפיטליזם אמריקאי, קומוניזם סיני ורוחניות הודית

אז מה כל כך שונה היום, יש שיגידו שארצות הברית מובילה את העולם עם חברות ומניות טכנולוגיה. נכון, ארצות הברית היא עדיין הכלכלה הגדולה בעולם. בעשורים האחרונים נראה כי הניצוץ, הכוכב בעיניי האזרח אמריקאי כבה ועבר לדלוק במקום אחר. היום האזרח הסיני, היזם הסיני והחשיבה הסינית דומות לאלה שהיו לארה”ב של פעם.

היום, הסינים הם מעצמת על והם בדרך להיות החזקים ביותר. זה רק עניין של זמן והרבה סבלנות. לסינים יש צבא חזק מאד שהולך ומתעצם בכל רגע, יש להם את הכלכלה השנייה בגודלה בעולם והיא בדרך הבטוחה להיות הראשונה ויש להם חברות ומניות טכנולוגיה שכובשות את העולם ממזרח למערב. מלחמת הסחר היא לא רק עניין כלכלי מאחורי הקלעים ניתן לראות שחברות ומניות טכנולוגיה נמצאות במרכז. למשל, טיק טוק, שהממשל האמריקאי רוצה למנוע מהם חשיפה ואגירה של נתונים על אזרחי ארצות הברית. חברת וואווי טכנולוגיות בשנה שעברה עמדה במוקד הסערה מול הממשל האמריקאי.

ארצות הברית מאד מבולבלת, מצד אחד היא מנסה לעצור את סין הטוענת לכתר ומצד שני מנסה הממשל להילחם בחברות ומניות טכנולוגיה אמריקאיות מתוך הבית שהתעצמו יתר על המידה מחיסול מתחרים. כרגע נושא זה נמצא בבית הנבחרים האמריקאי ויהיה מעניין לראות כיצד הפרשה תתפתח. תשובה חלקית לכך ניתן לקבל בחודש נובמבר שאזרחי ארצות הברית ילכו לממש את זכותם הדמוקרטית כדי לבחור את הנשיא הנוכחי דונלד טראמפ לכהונה נוספת או את ג’ו ביידן לכהונה ראשונה. ארצות הברית תכנס לבחירות שהיא במשבר בריאותי, כלכלי וחברתי עמוק.
בצד השני של העולם סין והודו, שככל הנראה נפגעו פחות ומחפשות את המהלך הבא כדי להוביל את העולם. הקרב יהיה בדמות חברות ומניות טכנולוגיה, חברות שיוצרות בידול, נותנות יתרון ויוצרות הגנה.

מניות הטכנולוגיה

משהו קטן וטוב – היום שאחרי הקורונה עייני המזרח מופנות למערב ולהפך

הקורונה השפיעה על העולם, מניות הטכנולוגיה הצליחו להשלים את המהפכה המושלמת. הרגלי הצריכה, הקניה והלימוד עברו שינוי והם כאן להישאר. חברות ומניות הטכנולוגיה הופכות מרגע לרגע ליותר ויותר מעניינות. חברות ומניות טכנולוגיה ממדינות מובילות יעשו ככל שביכולתם לצמוח. הממשל בהודו וסין תומך ומעודד את החברות וזה יגרום  מהר מאד לשוק של ציידים וניצודים. הביקוש לחברות ומניות טכנולוגיה גדול מתמיד. גם בארץ, לאחר שנושא הקורונה ירד מסדר היום ואנחנו נתחיל לבנות מחדש,  אנחנו נראה ככל הנראה חברות ענק שבאות מעבר לים כדי להשקיע בחברות ובמניות טכנולוגיה ישראליות פורצות דרך כמגמה מתמשכת לנעשה. לדעת מומחים ההשקעות בישראל רק ילכו ויגדלו כתוצאה מביקוש גדול למוצרי בידול, פיתוח וחדשנות. מדינת ישראל זוכה לחיזורים מצד מדינות מפתח כמו ארצות הברית, סין והודו בשנים האחרונות, כל אחת מהמדינות מבינה שכדי להמציא את המחר צריך לעבור בארץ הקודש שהפכה להיות מרכז טכנולוגי עולמי, חברות ומניות טכנולוגיה ישראליות נמצאות בכל מקום. בעולם מדברים על הטכנולוגיה שלנו, חברות ומוצרים שהצליחו לשנות את העולם נולדו כאן, במדינה הקטנה שלנו.

ניהול תוכן ועריכה ראשית: גיא סולומון

עולם ההשקעות והפיננסים מלא בהזדמנויות, תן למומחים לנהל עבורך את הכסף.
קבע עוד היום פגישה ללא התחייבות וללא עלות

 

אין לראות באמור באתר משום ייעוץ או שיווק השקעות ו/או ייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או תחליף לשיווק כאמור ו/או ייעוץ מס או תחליף לקבלת ייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם.


להשוואה, בדיקה וניתוח בין בתי ההשקעות

השאירו פרטים ומומחה מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    * אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל הבטחה להשגת תשואות מהשקעות ואין האמור בו מהווה ייעוץ מקצועי לבצע השקעות בתחום כזה או אחר.

    בוקר כלכלי 29.3.24: השווקים בארה”ב ובאירופה סגורים היום לרגל יום שישי הטוב, השווקים במזרח נסחרים בשעה זו בעליות שערים, הנפט ננעל בעליות נאות, השקל מתחזק, הבורסה בת”א סגרה את השבוע במגמה מעורבת ומטבעות הקריפטו המרכזיים רשמו עליות ביממה האחרונה
    • רוני מור
    • 7 דק’ קריאה
    • לפני 2 שעה

    בוקר כלכלי 29.3.24: השווקים בארה”ב ובאירופה סגורים היום לרגל יום שישי הטוב, השווקים במזרח נסחרים בשעה זו בעליות שערים, הנפט ננעל בעליות נאות, השקל מתחזק, הבורסה בת”א סגרה את השבוע במגמה מעורבת ומטבעות הקריפטו המרכזיים רשמו עליות ביממה האחרונה בוקר כלכלי 29.3.24: השווקים בארה”ב ובאירופה סגורים היום לרגל יום שישי הטוב, השווקים במזרח נסחרים בשעה זו בעליות שערים, הנפט ננעל בעליות נאות, השקל מתחזק, הבורסה בת”א סגרה את השבוע במגמה מעורבת ומטבעות הקריפטו המרכזיים רשמו עליות ביממה האחרונה

    ארצות הברית היום לא יתקיים מסחר בארה"ב לרגל "יום שישי הטוב". אתמול וול-סטריט ננעלה במגמה מעורבת: הדאו-ג'ונס (39,807) עלה ב-0.12%,

    • לפני 2 שעה
    • 7 דק’ קריאה

    ארצות הברית היום לא יתקיים מסחר בארה"ב לרגל "יום שישי הטוב". אתמול וול-סטריט ננעלה במגמה מעורבת: הדאו-ג'ונס (39,807) עלה ב-0.12%,

    בוקר כלכלי 28.3.24: וול-סטריט עברה לעליות, אירופה סגרה יום שני של מגמה חיובית, באסיה השווקים נסחרים הבוקר במגמה מעורבת, השקל נחלש, הנפט מתחזק, הזהב מטפס והבורסה בת”א תיפתח את יום המסחר האחרון לשבוע זה
    • רוני מור
    • 6 דק’ קריאה
    • לפני 1 ימים

    בוקר כלכלי 28.3.24: וול-סטריט עברה לעליות, אירופה סגרה יום שני של מגמה חיובית, באסיה השווקים נסחרים הבוקר במגמה מעורבת, השקל נחלש, הנפט מתחזק, הזהב מטפס והבורסה בת”א תיפתח את יום המסחר האחרון לשבוע זה בוקר כלכלי 28.3.24: וול-סטריט עברה לעליות, אירופה סגרה יום שני של מגמה חיובית, באסיה השווקים נסחרים הבוקר במגמה מעורבת, השקל נחלש, הנפט מתחזק, הזהב מטפס והבורסה בת”א תיפתח את יום המסחר האחרון לשבוע זה

    ארצות הברית המסחר בארה"ב יפתח אחר הצהריים והחוזים על המדדים המרכזיים מצביעים על פתיחה מתונה. אתמול וול-סטריט ננעלה בעליות לאחר

    • לפני 1 ימים
    • 6 דק’ קריאה

    ארצות הברית המסחר בארה"ב יפתח אחר הצהריים והחוזים על המדדים המרכזיים מצביעים על פתיחה מתונה. אתמול וול-סטריט ננעלה בעליות לאחר

    בוקר כלכלי 27.3.24: צפי לפתיחה חיובית בוול-סטריט, נעילה חיובית באירופה, המסחר באסיה מתנהל הבוקר במגמה מעורבת, הנפט יורד, הכסף עולה, השקל נסחר במגמה מעורבת והבורסה בת”א תיפתח לאחר סגירה מעורבת אמש
    • ליאור מור
    • 6 דק’ קריאה
    • לפני 2 ימים

    בוקר כלכלי 27.3.24: צפי לפתיחה חיובית בוול-סטריט, נעילה חיובית באירופה, המסחר באסיה מתנהל הבוקר במגמה מעורבת, הנפט יורד, הכסף עולה, השקל נסחר במגמה מעורבת והבורסה בת”א תיפתח לאחר סגירה מעורבת אמש בוקר כלכלי 27.3.24: צפי לפתיחה חיובית בוול-סטריט, נעילה חיובית באירופה, המסחר באסיה מתנהל הבוקר במגמה מעורבת, הנפט יורד, הכסף עולה, השקל נסחר במגמה מעורבת והבורסה בת”א תיפתח לאחר סגירה מעורבת אמש

    ארצות הברית המסחר בארה"ב יפתח אחר הצהריים והחוזים על המדדים המרכזיים מצביעים על פתיחה חיובית של עד 0.36%. אתמול וול-סטריט

    • לפני 2 ימים
    • 6 דק’ קריאה

    ארצות הברית המסחר בארה"ב יפתח אחר הצהריים והחוזים על המדדים המרכזיים מצביעים על פתיחה חיובית של עד 0.36%. אתמול וול-סטריט

    בוקר כלכלי 26.3.24: וול-סטריט ננעלה בירידות שערים, אירופה סגרה במגמה מעורבת, המסחר באסיה מתנהל הבוקר בירידות, הנפט עולה קלות, בקריפטו נרשמה קפיצה ביממה האחרונה, השקל מאבד מערכו והבורסה בת”א תיפתח לאחר נעילה חיובית אמש
    • רוני מור
    • 6 דק’ קריאה
    • לפני 3 ימים

    בוקר כלכלי 26.3.24: וול-סטריט ננעלה בירידות שערים, אירופה סגרה במגמה מעורבת, המסחר באסיה מתנהל הבוקר בירידות, הנפט עולה קלות, בקריפטו נרשמה קפיצה ביממה האחרונה, השקל מאבד מערכו והבורסה בת”א תיפתח לאחר נעילה חיובית אמש בוקר כלכלי 26.3.24: וול-סטריט ננעלה בירידות שערים, אירופה סגרה במגמה מעורבת, המסחר באסיה מתנהל הבוקר בירידות, הנפט עולה קלות, בקריפטו נרשמה קפיצה ביממה האחרונה, השקל מאבד מערכו והבורסה בת”א תיפתח לאחר נעילה חיובית אמש

    ארצות הברית המסחר בארה"ב יתחדש בהמשך היום והחוזים על המדדים המרכזיים מאותתים על פתיחה חיובית של עד 0.14%. אתמול וול-סטריט

    • לפני 3 ימים
    • 6 דק’ קריאה

    ארצות הברית המסחר בארה"ב יתחדש בהמשך היום והחוזים על המדדים המרכזיים מאותתים על פתיחה חיובית של עד 0.14%. אתמול וול-סטריט