השוואה בין בתי השקעות 2024

"פרסומת"

שנת 2023 מסתיימת בקרוב, ואנחנו מסכמים את השנה הכלכלית שהיתה לנו ואת פעילות בתי ההשקעות ודירוג הרווחיות שלהם (לפי מוצרי השקעה שאת התשואות שלהם ניתן לפרסם, כמובן). אילו בתי השקעות הצליחו למקסם רווחים בתיקי ההשקעות שלהם בשנת 2023 – ויהיו בחירה מושכלת לניהול תיק השקעות בשנת 2024 שתתחיל הבאה עלינו לטובה, ואילו עוד משתנים חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים בית השקעות? הצוות המקצועי של SKN כאן עם כל המידע שחשוב להכיר, כשאתם בוחרים מנהל עבור תיק ההשקעות שלכם לשנת 2024. 

גם השנה, כמו שלוש השנים שקדמו לה (מאז פרוץ מגפת הקורונה), היתה הפכפכה מבחינה פיננסית, בישראל עוד הרבה יותר מאשר בשאר העולם. אם נתבונן במדדים הגדולים על מנת לקבל תמונה שתשקף את מצב הכלכלות בעולם, ניראה כי בארה”ב, מדד ה – S&P 500 למשל, עלה במהלך שנת 2023 במעל 20%, ואילו מדד תל-אביב 125, ירד השנה בכחצי אחוז, עם נפילה ברורה של 15% במהלך חודש אוקטובר. 

השנה ראינו משקיעים ישראלים מסיתים את כספי ההשקעה שלהם מישראל לחו”ל, מזיזים כספים מבתי השקעות ומוסדות פיננסים ישראלים שהפסידו את אמון הקהל אל עבר בתי השקעות מבוססים יותר, ומעבר צפוי ומוכר מאפיקי השקעה ספקולטיביים לכאלה סולידיים יותר בעקבות העלאת הריבית. בעוד כלכלות בולטות בעולם עלו השנה (S&P 500 האמריקני כאמור עלה במעל – 20%, מדד ה – DAX הגרמני עלה בכ – 16%, מדד הניקיי היפני עלה במהלך 2023 בכ – 30%, ועוד) – הכלכלה הישראלית הדגימה רגרסיה וספגה הפסדים, ואפילו דירוג האשראי הישראלי בסכנה. שנת 2024 עשויה לייצר אתגרים למנהלי השקעות – כמו גם הזדמנויות שכדאי להכיר.

מנהלי תיקי השקעות תפקידם לעקוב אחר תנועות השוק ולייצר תשואות חיוביות בכל מצב שוק – מי שניסה לנהל תיק השקעות באופן עצמאי בוודאי יודע, שניהול רווחי של תיק השקעות עם תשואות שמנצחות את המדדים, דורש ידע עמוק במגוון נושאים, מעורבות במצב השווקים השונים, וניהול אקטיבי של פילוח התיק למוצרי השקעה שונים, כולל היבטים פסיביים כמו אג”ח, היבטים ספקולטיביים יותר כמו השקעה ישירה במניות, וכמובן – השקעות אלטרנטיביות המבוצעות מחוץ לשוק ההון (כמו למשל השקעה בנדל”ן או השקעה בקרנות גידור עבור משקיעים כשירים). 

אם אתם תוהים מיהו בית השקעות ישראלי שהצליח להשיג עבור לקוחותיו שורת רווח מרשימה גם במהלך שנת 2023, שדרשה ללא ספק מעורבות אקטיבית בניהול התיק ושינוי מבנה ההשקעות ככל שהמצב בשווקים השתנה – אנחנו כאן עם כל הפרטים. 

להשוואה, בדיקה וניתוח ביצועי בתי ההשקעות הישראלים השונים ללא עלות – השאירו פרטיכם כאן!


למה לא פשוט להשוות הישגים של בתי השקעות?

בשנת 2010 שינתה רשות שוק ההון את כללי הפרסום עבור בתי השקעות, ואסרה על בתי השקעות לפרסם את התשואות בתיקי השקעות מנוהלים, בשל החשש כי פרסום התשואות יוצר מצג שווא בנוגע להבטחה לתשואות עבור משקיעים חדשים, והרי אנחנו יודעים כי ביצועי תיקים של משקיעים אחרים אינם מעידים על הפוטנציאל לתשואות בתיקי השקעות מנוהלים בשל ההבדלים המהותיים בין משקיע למשקיע – כל תיק השקעות, יש לו את המאפיינים והפוטנציאל לרווחים שלו. 

לכן, היום נאסר על מנהלי השקעות להציג נתונים בנוגע לתשואות, ריביות והצלחות בניהול תיקי השקעות פרטיים. גם בפגישות פרטיות של משקיעים פוטנציאליים עם מנהלי תיקי השקעות, לא יימסר מידע בנוגע לתשואות שהושגו בתיקי השקעות בעבר. 

אם כן, איך ניתן לבחור בין בתי השקעות? אפשר להשוות את ביצועיהם לפי מידע שכן מתפרסם, כמו: יציבות בית ההשקעות הנמדדת לפי היקפי הנכסים המנוהלים, גובה דמי הניהול הנגבה, תשואות וביצועים במוצרי השקעה מנוהלים (כמו קופות גמל, קרנות השתלמות וכו’), ועוד. 

להשוואת ביצועי בתי ההשקעות המובילים בישראל לשנת 2023 ללא עלות – מלאו את פרטיכם כאן!


מי יכול לנהל את תיק ההשקעות שלכם?

הבחירה באופן הניהול של תיק ההשקעות שלכם תלויה בהרבה גורמים. אם אתם מחפשים תיק השקעות פסיבי, ללא שינויים רבים בתמהיל ההשקעות או אם יש לכם זמן פנוי וחדשות הפיננסים הם הלחם והחמאה שלכם – אתם מוזמנים לנהל את תיק ההשקעות שלכם באופן עצמאי, דרך תכנת השקעות פרטית או דרך חשבון הבנק שלכם. משקיעים מנוסים ידעו לספר כי בדרך זו, הסיכוי לנצח את המדדים הוא קטן, ואילו בניהול מקצועי של תיקי השקעות, התשואה שאתם עשויים להשיג היא עדיפה. 

בישראל, אפשר לקבל שירותים מטעם מנהלי השקעות, יועצי השקעות (שאינם מומחים לבצע פעולות בתיק ההשקעות שלכם אלא רק לכוון ולייעץ בנוגע לאפיקי השקעה בעלי פוטנציאל גבוה לתשואה גבוהה), יועצים פנסיוניים, משווקי השקעות, ובעלי תפקידים נוספים. מבין מגוון האפשרויות – רק למנהלי השקעות מותר לבצע פעולות בתיק ההשקעות שלכם. מנהלי השקעות שמוסמכים לנהל את תיק ההשקעות באופן אקטיבי הוסמכו לכך וקיבלו היתר לאחר שעברו את בחינת הרשות לניירות ערך, והם מועסקים על ידי מוסד שיש לו רישיון לניהול תיקי השקעות. 

מנהלי השקעות מקבלים מבעלי תיקי ההשקעות שבניהולם יפוי כוח לניהול תיק השקעות, המבוצע בדרך כלל דרך חשבון נאמנות בבנק לפי בחירתו של בעל תיק ההשקעות (הבחירה מבוצעת בדרך כלל לפי גובה העמלות הנגבה מהבנק בשל פעולות בניהול התיק, כמו עמלת קנייה ומכירה של ניירות ערך). כך, מנהל ההשקעות שלכם חופשי לבצע פעולות כמו רכישה ומכירה של מוצרי השקעה, אולם אין לו את הסמכות להוציא כספים מהחשבון. כמובן, שלבעל חשבון ההשקעה יש גישה לחשבון והוא יכול לראות בכל עת את הפעולות המבוצעות במסגרת ניהול תיק ההשקעות שלו, כמו גם את העמלות שהוא משלם מן החשבון. 

מנהלי תיקי השקעות אינם יכולים להוציא כספים מחשבונות לקוחותיהם, אולם הם בהחלט יכולים להביא להפסדים ניכרים על ידי ניהול כושל של התיק או על ידי קבלת החלטות ספקולטיביות שלא יוכיחו את עצמן. בניהול תיקי השקעה, נדרש מכל מנהל השקעות לבחור אסטרטגיית השקעה עבור כל תיק ובשיתוף בעלי התיק, ולאחר מכן לבצע פעולות ככל הנדרש על מנת למקסם את רווחי התיק ולמנוע הפסדים. מובן שיצירת תשואות גבוהות היא מלאכה קלה במיוחד כשכל השוק בעליה, גם כששוק ההון נמצא בירידה קבועה מנהלי תיקי השקעות יכולים לייצר תמהילי השקעה רווחיים – אבל במצב לא יציב של שוק ההון, כמו זה שאנחנו רואים בישראל במהלך שנת 2023, שיש בו היבטים משמעותיים של אי וודאות – מנהלי השקעות רואים מולם אתגרים רבים ביצירת תשואות עודפות ללקוחותיהם, וזה בדיוק הזמן שבו אתם, כבעלי השקעות, נדרשים לבחור את מנהל ההשקעות שלכם בתשומת לב. 

להשוואת בתי השקעות עם איש מקצוע מטעמנו – מלאו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם!


השוואת בתי השקעות 2024 – למה אנחנו יכולים לצפות?

דווקא בשנת 2024, שעל פי תחזיות רבות היא הולכת להיות שנה הפכפכה בעולם כולו, ובישראל בפרט – חשוב שתדעו כי תיק ההשקעות שלכם מנוהל בידיים טובות. 

שנת 2023 היתה שנה שהציגה עליות שערים יציבות בכלכלות הגדולות של העולם, אולם דווקא בישראל, שנחשבת כלכלה חזקה, יציבה ורווחית בימים כתיקונם – השינויים הפוליטיים וכמובן המלחמה שהתחילה באוקטובר, גרמה לנחשול לא מבוטל של בריחת כספים – גם של משקיעים מקומיים וגם של משקיעים בין לאומיים, מחברות מקומיות לשווקים מתחרים בחו”ל. כך, במהלך שנת 2021 הגיעו ההשקעות בשוק ההייטק הישראלי לשיא של כ – 27 מיליארדי דולרים, בשנת 2022 הצטמצם היקף ההשקעות לכ – 15.5 מיליארדי דולרים, ובמחצית הראשונה של שנת 2023 לפי דיווחים של SNPI התכווצו ההשקעות בהייטק הישראלי בלא פחות מאשר 68%. ברבעון השלישי של 2023 הושקעו 1.7 מיליארדי דולרים בהייטק הישראלי בלבד – ירידה של כ – 40% ביחס לרבעון השלישי של שנת 2022, ואנחנו משוכנעים ששנת 2023 מסתיימת באבדן השקעות נוסף בשל המלחמה ברבעון האחרון של השנה. 

גם בקרנות הון סיכון בניהול ישראלי, על אף מספר מצומצם של משקיעים שבוחרים לחזק את ישראל על ידי השקעה מכוונת במוסדות מקומיים – השורה התחתונה היא ירידות חדות בהיקפי ההשקעות בישראל. ככל שהמצב בישראל ממשיך להיות לא יציב, משקיעים נוספים צפויים למשוך את כספיהם, והשוק הישראלי צפוי להצטמצם. 

בתי השקעות רבים “קראו את השוק” כבר במהלך השנה וביצעו שינויים אסטרטגיים במבנה תיקי ההשקעות שבניהולם – מהעדפה למוצרי השקעה מקומיים, חלק מהכספים הועברו למוצרי השקעה בחו”ל. 

העלייה בשיעורי הריבית בישראל משפיעה גם היא על בחירות של משקיעים. אם בינואר 2023 עמד שיעור הריבית במשק הישראלי על 3.25% – היום ריבית בנק ישראל עומדת על 4.75% וריבית הפריים על 6.25%. העלייה המשמעותית בריבית משפיעה באופן עמוק על בחירות ניהוליות בתיקי השקעות: האטרקטיביות של השקעות פסיביות ומוצרי השקעה במסלולים כלליים עולה, והמוכנות לקחת סיכון במסלולי השקעה ספקולטיביים יותר יורדת בשל הפער המצטמצם בין עליות שערים במוצרי השקעה לבין עליית הריבים המאפשרת רווחים גבוהים יותר ללא סיכון. 

כל אלה הם שינויים המשפיעים על מנהלי תיקי השקעות בבואם לבחור תמהיל ואסטרטגיית השקעה בכל תיק שבניהולם. מובן מאליו כי ביצועי עבר של בתי השקעות אינם ערובה להצלחה בעתיד – וביחד עם זאת, הם עשויים לתת לנו מושג בנוגע ליכולות, אופן קבלת ההחלטות, מספר המשקיעים שקיבלו החלטה לסמוך על כל בית השקעות וכדומה. 

השוואת ביצועי קרנות נאמנות של בתי ההשקעות בישראל 

בישראל פועלים מעל 150 בתי השקעות, ולפי דו”ח של הרשות לניירות ערך לסוף שנת 2022 מנוהלים בישראל כ – 314 מיליארדי שקלים במוצרי השקעה שונים. חלק הארי של הסכום הזה מנוהל בידי 15 בתי ההשקעות הגדולים בישראל. כאמור, כשאנחנו משווים בין הביצועים של בתי ההשקעות השונים בישראל – איננו יכולים להשוות את נתוני התשואות בתיקי ההשקעות המנוהלים מפני שנתונים אלה אינם מפורסמים. הנה נתונים על אודות קרנות הנאמנות הגמישות המנוהלות גם הן על ידי בתי ההשקעות, ושאת נתוני התשואות שלהן ניתן לפרסם. הנתונים נכונים לתחילת דצמבר 2023:

חמשת קרנות הנאמנות בעלות התשואה הגבוהה ביותר לשנת 2023

למקום הראשון בדירוג הקרנות על בסיס תשואה מגיעה קרן “קבין גמישה” של בית ההשקעות קבין. הקרן השיגה תשואה של 34.43% מתחילת השנה, והתשואה לשנתיים האחרונות היא 8.2%-. הקרן מנהלת כ – 10 מיליוני שקלים, עם דמי ניהול בגובה 1.8%. 

במקום השני אנחנו מוצאים את קרן “דיאמונד גמישה” של בית ההשקעות דיאמונד. הקרן השיגה תשואה של 24.56% מתחילת השנה, והתשואה לשנתיים האחרונות היא 7.7%. הקרן מנהלת כ – 72 מיליוני שקלים, עם דמי ניהול בגובה 1.64%. 

אל המקום השלישי מגיעה קרן “אביב-שגב גמישה” של בית ההשקעות אביב-שגב. הקרן השיגה תשואה של 21.67% מתחילת השנה, והתשואה לשנתיים האחרונות היא 5.3%-. הקרן מנהלת כשמונה מיליוני שקלים, עם דמי ניהול בגובה 1.85%. 

במקום הרביעי בדירוג הקרנות על בסיס תשואה נמצאת קרן “אלפי-בנדק גמישה”. מתחילת השנה הרוויחה הקרן 17.5% ובשנתיים האחרונות התשואה שלה עומדת על 0. הקרן מנהלת 131 מיליוני שקלים, ודמי הניהול של הקרן 2.5%. 

את הדירוג חותמת, במקום החמישי, קרן הנאמנות הגמישה של קסם אקטיב, עם תשואה לאורך שנת 2023 של 17.29%, ותשואה לשנתיים האחרונות של 0.07%. הקרן מנהלת כ – 116 מיליוני שקלים, ודמי הניהול שלה הם 2%. 

בסוף הרשימה, אגב, אנחנו מוצאים את קרן “גביש גמישה” שהפסידה מתחילת 2023 כמעט 2%, את קרן “ילין לפידות גמישה”, מהקרנות הגדולות בארץ, שהפסידה מתחילת השנה 0.98%, את קרן “סיגמא גמישה” שהפסידה מאז תחילת השנה כ – 0.5%, את קרן “פרופאונד גמישה” שהפסידה במהלך שנת 2023 כ – 0.32%, ואת קרן היובל (הראל גמישה) שהפסידה במהלך השנה הנוכחית כ – 0.11%. כל חמשת הקרנות שסוגרות את רשימת התשואות לשנת 2023 מציגות גם הפסדים לשנתיים אחורה. 

חמשת קרנות הנאמנות בעלות דמי הניהול הנמוכים ביותר לשנת 2023

עם 0% דמי ניהול, במקום הראשון בדירוג קרנות הנאמנות בעלות דמי ניהול נמוכים אנחנו מוצאים את “הראל איתן” של בית ההשקעות הראל. הקרן השיגה תשואה של 10.6% מתחילת השנה, והתשואה לשנתיים האחרונות היא 11.2%-. הקרן מנהלת כ – 79 מיליוני שקלים. 

במקום השני עם 0.2% דמי ניהול, אנחנו מוצאים את קרן “פסגות ספיר גמישה” של בית ההשקעות פסגות. הקרן השיגה תשואה של 7.5% מתחילת השנה, והתשואה לשנתיים האחרונות היא 2.7%. הקרן מנהלת כ – 71 מיליוני שקלים.

במקום השלישי, גם היא עם דמי ניהול בגובה של 0.2%, נמצאת קרן הנאמנות “הראל לשם” של בית ההשקעות הראל. הקרן השיגה תשואה של 6.3% מתחילת השנה, והתשואה לשנתיים האחרונות היא 6.5%. הקרן מנהלת כ – 61 מיליוני שקלים. 

אל המקום הרביעי מגיעה קרן הנאמנות “אלפא טק גמישה” מבית אלפא טק, עם דמי ניהול בשיעור של 0.5%. הקרן השיגה מאז תחילת השנה תשואה של 6.35 אולם בשנתיים האחרונות השיגה תשואה שלילית של 1.24%-. הקרן מנהלת כ – 13 מיליוני שקלים. 

את דירוג הקרנות בעלות דמי הניהול הנמוכים ביותר חותמת, במקום החמישי, קרן הנאמנות הגמישה של הראל, היא “הראל אודם”, עם דמי ניהול בשיעור של 0.53%. הקרן השיגה תשואה של 7.22% מתחילת השנה ובמהלך השנתיים האחרונות היא השיגה תשואה שלילית של 10.5%-. היא מנהלת כ – 13 מיליוני שקלים. 

חמשת קרנות הנאמנות הגדולות ביותר מבחינת היקף נכסים מנוהלים לשנת 2023

במקום הראשון בדירוג קרנות הנאמנות הגדולות ביותר בישראל, עם נכסים בהיקף של 654 מיליוני שקלים, אנחנו מוצאים את קרן “מור גמישה” של בית ההשקעות מור. קרן מור גמישה השיגה במהלך שנת 2023 תשואה של 6.86% ובמהלך השנתיים האחרונות תשואה של 1.75%-. דמי הניהול שלה הם 1.88%. 

במקום השני נמצאת קרן “ילין לפידות גמישה” שמנהלת 244.5 מיליוני שקלים. הקרן מציגה במהלך שנת 2023 תשואה שלילית של 0.98%-, ובשנתיים האחרונות השיגה תשואה שלילית של 18.9%- (!). דמי הניהול שלה 1.91%. 

במקום השלישי נמצאת קרן “פסגות תיק השקעות גמיש” שמנהלת 226.7 מיליוני שקלים. מתחילת השנה השיגה הקרן תשואה של 9.06% ובשנתיים האחרונות היא מציגה תשואה של 5.01%-. דמי הניהול בקרן 1.77%. 

במקום הרביעי קרן “אנליסט השקעות” הגמישה, המנהלת 216.3 מיליוני שקלים. הקרן השיגה מאז תחילת השנה תשואה של 5.71% אולם בשנתיים האחרונות השיגה תשואה שלילית של 7.7%-. דמי הניהול בקרן 1.94%. 

אנחנו סוגרים את רשימת הקרנות הגמישות עם מור השקעות, שהופיע גם במקום הראשון, כאשר במקום האחרון בדירוג חמשת הקרנות הגדולות בארץ אנחנו מוצאים את קרן “מור השקעות” המנהלת 214 מיליוני שקלים. הקרן השיגה תשואה של 11.58% מתחילת השנה ובמהלך השנתיים האחרונות היא השיגה תשואה של כ – 0.9%. דמי הניהול בקרן 1.5%. 

טבלת ההשוואה של דירוג בתי ההשקעות הגדולים בישראל

לפניכם טבלת השוואה המכילה נתונים שפורסמו ע”י אתר ההשוואות דאן אנד בראדסטריט לשנת 2023, ובה תמצאו את הנתונים הבאים: 

  • סך הנכסים המנוהלים של כל בית השקעות: הנתון מראה על אמון ויציבות, במיוחד כאשר בוחנים לא רק את היקף הנכסים המנוהלים אלא את כיוון השינוי בהיקף הנכסים ביחס לעבר.
  • סכום מינימאלי לפתיחת תיק השקעות

 

בהשוואה כדאי לקחת בחשבון גם את גובה דמי הניהול, זכרו כי דמי הניהול הם תשלום עבור השירות שהמשקיע מקבל מטעם בית ההשקעות, שנקבע כשיעור מסך היקף ההשקעות המנוהלות בכל תיק ומשתנה בדרך כלל בהתאם לגודל התיק. לצד תשלום דמי הניהול ישלם המשקיע גם עמלות פעולה, מיסים עבור רווחי הון ועוד תשלומים שכדאי להכיר.

שם בית ההשקעות סכום מינימאלי לפתיחת תיק השקעות סך נכסים מנוהלים (בש”ח, נכון לסוף 2023) מיקום בדירוג לשנת 2022
1 מיטב בית השקעות 350,000 ₪ כ – 221 מיליארדי שקלים 2
2 אלטשולר שחם 300,000 ₪ כ – 200 מיליארדי שקלים 1
3 ילין לפידות 500,000 ₪ כ – 91 מיליארדי שקלים 3
4 מור בית השקעות 350,000 ₪ כ – 88 מיליארדי שקלים 5
5 הפניקס בית השקעות 300,000 ₪ כ – 60 מיליארדי שקלים 4
6 הראל פיננסים 350,000 ₪ כ – 56 מיליארדי שקלים 7
7 מגדל שוקי הון 300,000 ₪ כ – 52 מיליארדי שקלים 6
8 אי. בי. אי. בית השקעות 350,000 ₪ כ – 50 מיליארדי שקלים 9
9 אנליסט 300,000 ₪ כ – 35 מיליארדי שקלים 10
10 פעילים ניהול תיקי השקעות (בנק הפועלים) 300,000 ₪ כ – 18 מיליארדי שקלים 11

 

עוד נושאים שחשוב לקחת בחשבון בבואכם לבחור בית השקעות לניהול תיק ההשקעות שלכם

חשוב לזכור כי ניהול תיק השקעות, בניגוד להשקעה במוצרים מובנים כמו קופות גמל או קופות גמל להשקעה, קרנות נאמנות וקרנות השתלמות, מאפשר למשקיע לבוא לידי ביטוי בבחירת אסטרטגיית השקעות שתשפיע על תמהיל ההשקעות בכל תיק. הבחירה במנהל תיק השקעות תאפשר שילוב בין אמונות המשקיע לבין האסטרטגיה שבית ההשקעות נוקט בה. הנה עוד כמה משתנים שחשוב להכיר, לפני שבוחרים את בית ההשקעות הנכון עבורכם:

  • חטיבת האנליזה ובחינת השוק: בבתי השקעות גדולים מנהלים חטיבות מחקר שמטרתן לספק למנהלי ההשקעות המבצעים את ההשקעות בפועל את כל המידע שיאפשר קבלת החלטות מיטבית בניהול תיק ההשקעות. חטיבות אנליזה של בתי ההשקעות הגדולים גם מפרסמים חלק מהתחזיות שלהם ומשקיעים יכולים לבדוק, גם אם התחזיות דייקו בדיעבד, וגם אם גישת המחקר מתאימה לתפישת העולם שלכם. 
  • שירות לקוחות ומבנה החטיבות: יש בתי השקעות בישראל שבהן מנהלי הלקוחות אינם אלה המנהלים בפועל את תיק ההשקעות של הלקוח, ויש כאלה שכן. חשוב לוודא עד כמה בית ההשקעות הנבחר שומר על קשר עם לקוחותיו, מקפיד על שקיפות בניהול התיק ומאפשר עדכונים שוטפים. 
  • היחס להשקעות אלטרנטיביות: תחום ההשקעות האלטרנטיביות גדל והופך משמעותי יותר בעשור האחרון. השקעות אלטרנטיביות מבוצעות מחוץ לשוק ההון והוא כולל מגוון אין סופי של אפשרויות השקעה, בכלל אלה השקעות בנדל”ן וקרנות נדל”ן, השקעות ישירות בחברות דרך פלטפורמות p2p, הלוואות חברתיות, קרנות גידור למשקיעים כשירים, ועוד ועוד. בישראל יש בתי השקעות המעודדים ואפילו מובילים את תחום ההשקעות האלטרנטיביות ובתי השקעות אחרים המנהלים את הרוב המכריע של הפעילות שלהם באפיקים מסורתיים יותר. כדאי לוודא כי תמהיל ההשקעה בתיק ההשקעות שלכם, כולל ההתייחסות להשקעות אלטרנטיביות, יתאים לתפישת העולם שלכם. 

לסיכום

בסופו של יום, בחירת בית ההשקעות שינהל את תיק ההשקעות שלכם תשפיע ישירות על התשואות, הרווחים, העלויות, העמלות והסיכונים שתקחו בניהול התיק, ולכן – חשוב לבחור בית השקעות שיתאים לכם כמשקיעים. 

מעוניינים להיפגש עם איש מקצוע ולקבל את כל הפרטים לפני שתחליטו מי יהיה בית ההשקעות שינהל את התיק שלכם? צרו עימנו קשר ונשמח לעזור!


 


להשוואה, בדיקה וניתוח בין בתי ההשקעות

השאירו פרטים ומומחה מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    * אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל הבטחה להשגת תשואות מהשקעות ואין האמור בו מהווה ייעוץ מקצועי לבצע השקעות בתחום כזה או אחר.

    בוקר כלכלי 28.4.24: וול סטריט סיכמה שבוע של עליות שערים, השווקים באירופה ובאסיה התחזקו גם הם, הנפט עבר לעליות, הזהב והכסף איבדו מערכם ובקריפטו נרשמה מגמה מעורבת
    • ליאור מור
    • 4 דק’ קריאה
    • לפני 11 mins

    בוקר כלכלי 28.4.24: וול סטריט סיכמה שבוע של עליות שערים, השווקים באירופה ובאסיה התחזקו גם הם, הנפט עבר לעליות, הזהב והכסף איבדו מערכם ובקריפטו נרשמה מגמה מעורבת בוקר כלכלי 28.4.24: וול סטריט סיכמה שבוע של עליות שערים, השווקים באירופה ובאסיה התחזקו גם הם, הנפט עבר לעליות, הזהב והכסף איבדו מערכם ובקריפטו נרשמה מגמה מעורבת

    ארצות הברית המסחר בארה"ב סגור היום ויפתח מחר. בשבוע המסחר האחרון המדדים בארה"ב סיכמו ביצועים חיובים לאחר שלושה שבועות של

    • לפני 11 mins
    • 4 דק’ קריאה

    ארצות הברית המסחר בארה"ב סגור היום ויפתח מחר. בשבוע המסחר האחרון המדדים בארה"ב סיכמו ביצועים חיובים לאחר שלושה שבועות של

    בוקר כלכלי 28.4.24: וול סטריט סיכמה שבוע של עליות שערים, השווקים באירופה ובאסיה התחזקו גם הם, הנפט עבר לעליות, הזהב והכסף איבדו מערכם ובקריפטו נרשמה מגמה מעורבת
    • ליאור מור
    • 5 דק’ קריאה
    • לפני 23 שעה

    בוקר כלכלי 28.4.24: וול סטריט סיכמה שבוע של עליות שערים, השווקים באירופה ובאסיה התחזקו גם הם, הנפט עבר לעליות, הזהב והכסף איבדו מערכם ובקריפטו נרשמה מגמה מעורבת בוקר כלכלי 27.4.24: נעילה חיובית בוול-סטריט ובאירופה, סגירה מעורבת בשווקים במזרח, הנפט התחזק, הזהב עלה והכסף ירד ובשוק הקריפטו נרשמות בשעה זה עליות קלות

    ארצות הברית וול-סטריט סגרה את יום המסחר האחרון לשבוע הנוכחי במגמה חיובית במדדים המרכזיים: הדאו-ג'ונס (38,239) עלה ב-0.4%, ה-S&P500 (5,099)

    • לפני 23 שעה
    • 5 דק’ קריאה

    ארצות הברית וול-סטריט סגרה את יום המסחר האחרון לשבוע הנוכחי במגמה חיובית במדדים המרכזיים: הדאו-ג'ונס (38,239) עלה ב-0.4%, ה-S&P500 (5,099)

    בוקר כלכלי 26.4.24: צפי לפתיחה חיובית בוול-סטריט לאחר דוחות אלפאבת ומייקרוסופט, השווקים במזרח נסחרים במגמה חיובית, הנפט מתחזק, הקריפטו נחלש, השקל מאבד מערכו והמתכות היקרות נסחרות בעליות שערים
    • ליאור מור
    • 7 דק’ קריאה
    • לפני 2 ימים

    בוקר כלכלי 26.4.24: צפי לפתיחה חיובית בוול-סטריט לאחר דוחות אלפאבת ומייקרוסופט, השווקים במזרח נסחרים במגמה חיובית, הנפט מתחזק, הקריפטו נחלש, השקל מאבד מערכו והמתכות היקרות נסחרות בעליות שערים בוקר כלכלי 26.4.24: צפי לפתיחה חיובית בוול-סטריט לאחר דוחות אלפאבת ומייקרוסופט, השווקים במזרח נסחרים במגמה חיובית, הנפט מתחזק, הקריפטו נחלש, השקל מאבד מערכו והמתכות היקרות נסחרות בעליות שערים

    בוקר כלכלי 26.4.24: צפי לפתיחה חיובית בוול-סטריט לאחר דוחות אלפאבת ומייקרוסופט, השווקים במזרח נסחרים במגמה חיובית, הנפט מתחזק, הקריפטו נחלש,

    • לפני 2 ימים
    • 7 דק’ קריאה

    בוקר כלכלי 26.4.24: צפי לפתיחה חיובית בוול-סטריט לאחר דוחות אלפאבת ומייקרוסופט, השווקים במזרח נסחרים במגמה חיובית, הנפט מתחזק, הקריפטו נחלש,

    בוקר כלכלי 25.4.24: צפי לפתיחה שלילית בוול-סטריט, נעילה שלילית באירופה והשווקים במזרח נסחרים במגמה מעורבת, הנפט מתחזק, בקריפטו נרשמו ירידות, הזהב נחלש, השקל מאבד מערכו והבורסה בת”א תיפתח ליום מסחר מקוצר לאחר עליות אמש
    • ליאור מור
    • 7 דק’ קריאה
    • לפני 3 ימים

    בוקר כלכלי 25.4.24: צפי לפתיחה שלילית בוול-סטריט, נעילה שלילית באירופה והשווקים במזרח נסחרים במגמה מעורבת, הנפט מתחזק, בקריפטו נרשמו ירידות, הזהב נחלש, השקל מאבד מערכו והבורסה בת”א תיפתח ליום מסחר מקוצר לאחר עליות אמש בוקר כלכלי 25.4.24: צפי לפתיחה שלילית בוול-סטריט, נעילה שלילית באירופה והשווקים במזרח נסחרים במגמה מעורבת, הנפט מתחזק, בקריפטו נרשמו ירידות, הזהב נחלש, השקל מאבד מערכו והבורסה בת”א תיפתח ליום מסחר מקוצר לאחר עליות אמש

    ארצות הברית המסחר בארה"ב יתחדש בהמשך היום והחוזים על המדדים המרכזיים מאותתים על פתיחה שלילית של עד 1.17%. אתמול השוק

    • לפני 3 ימים
    • 7 דק’ קריאה

    ארצות הברית המסחר בארה"ב יתחדש בהמשך היום והחוזים על המדדים המרכזיים מאותתים על פתיחה שלילית של עד 1.17%. אתמול השוק